Bendrosios nuostatos
Kokybės garantijos sąlygos galioja prekėms, įsigytoms Pardavėjo parduotuvėje arba internetinėje parduotuvėje. Garantija pradeda galioti nuo prekės įsigijimo dienos. Galima įsigyti pratęstą garantiją už papildomą mokestį. Tokiu atveju galiotų garantinis, jeigu įsigyta prekė sugestų pasibaigus gamintojo suteiktam garantiniui terminui.
Garantiniu laikotarpiu prekės gedimas, jeigu jis atsirado ne dėl pirkėjo kaltės, šalinamas tik specializuotame ir gamintojo įgaliotame servise.
Sugedusi prekė keičiama arba už ją grąžinami pinigai, jei gedimo negalima pašalinti. Jeigu prekei nustatomas mažareikšmis (ne esminis defektas) gedimas, pinigai už prekę nėra grąžinami.
Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantinis terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos.
Garantijos terminai
Tam tikroms Pardavėjo parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi prekės aprašyme arba garantiniame talone.
Jei Pardavėjas tam tikroms prekėms kokybės garantijos nesuteikia, galioja teisės aktais numatyta garantija.
Vartotojų įsigytoms prekėms dažniausiai galioja 24 mėnesių garantija. Būna išimčių, kai prekėse aprašyme yra numatytas kitas gamintojo suteikiamos garantijos terminas.
Juridinių asmenų įsigytoms prekėms galioja 12 mėnesių garantija.
Specialiosios sąlygos, garantijos netaikymas ir garantinis aptarnavimas
Kiekvienos Pardavėjo parduodamos prekės savybės yra nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Pardavėjas nėra atsakingas už tai, kad internetinėje parduotuvėje pateikiamos prekės savo spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ir/ar parametrų.
Prieš pradėdamas naudoti prekę, pirkėjas turi atidžiai susipažinti su prekės naudojimo instrukciją, nes garantija negalioja dėl prekei padarytų pažeidimų, atsiradusių netinkamai naudojant prekę ir atitinkamų garantinių įsipareigojimų.
Garantija nėra taikoma:
Pardavėjas neteikia prekių garantinės priežiūros paslaugų, todėl kiekvienu konkrečiu atveju pirkėjas nukreipiamas į specializuotą ir įgaliotą garantinį aptarnavimą suteikiantį centrą (gamintojo servisą).
Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimui, kuriam netaikomas garantinis įsipareigojimas ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į serviso centrą, gedimo nustatymu bei remontu, Pirkėjas apmoka savo sąskaita.
Prietaisas keičiamas arba grąžinami pinigai, jeigu gedimų, kurie atsirado eksploatuojant garantijos laikotarpiu, negalima pašalinti.
Jeigu nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę kreiptis į garantinio aptarnavimo servisą, po kurio išvadų bus priimtas sprendimas dėl prekės remonto, pinigų grąžinimo pirkėjui arba prekės pakeitimo. Kokybiškos prekės parduotos elektroninėje parduotuvėje gali būti grąžinamos tik per teisės aktuose nurodytą terminą ir tik laikantis nurodytų reikalavimų.
Kokybiškų prekių grąžinimo procedūra
Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdamas mums per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos
Grąžinamos prekės turi atitikti nurodytus reikalavimus:
grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;
prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
*prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;
grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją (užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data) ir pirkėjo atsiskaitomąją sąskaitą pinigų grąžinimui.
Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 dienų po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
© 2023 TECHNOARKA, Visos teisės saugomos.
© 2023 TECHNOARKA, Visos teisės saugomos.
Puslapį sukūrė Artix.lt